روش های حمل و نقل

فروشگاه آکج تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را برای شما تضمین می کند.

ما مطمئن هستیم که شما حساسیت خاصی برای ارسال و تحویل کالای خود دارید و این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم.

برای مشتریان عزیز شهرستان، کالاهای سبک از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس، باربری های مجاز و یا دیگر همکاران فروشگاه به خرید به دست شما خواهد رسید.

ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد.

در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر ۱ تا ۴ روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد.

هزینه ارسال مرسولات با پست پیشتاز در سرار شور به طور میانگین ۱۴۸۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که این هزینه میتواند با توجه به و وزن سفارش کمتر یا بیشتر از این مقدار باشد،ولی بخاطر راحتی و رفاه حال مشتریان این مبلغ به طور میانگین از شما عزیزان دریافت میگردد.

ems3

۱٫پست پیشتاز

سفارشات شما بوسیله پست پیشتاز در کمترین زمان ممکن توسط پست پیشتاز ارسال میشود.

امکان مرسولات سنگین و بزرگ و مایعات و طعمه های طبیعی توسط پست پیشتاز وجود ندارد

شهر های پوشش :

کل استانها و شهر های کشور

قابلیت های پیگیری :

شماره مرسوله , مشتری میتواند بعد از سفارش کامل و انجام عملیات پرداخت بوسیله سامانه پیام کوتاه بعد از ۲۴ساعت شماره رهگیری را دریافت کند و سفارش خود را بوسیله سامانه پست رهگیری نماید.

در صورت ارسال نشدن پیامک میتوانید با شماره تلفن همراه موجود در قسمت تماس با ما تماس برقرا کنید

برای پیگری با پست محل سکونت خود تماس بگیرید یا به ادرس زیر سر مراجعه کنید: http://itemtracking.post.ir

helpIMG-1

۲٫ تیپاکس 

شرکت تیپاکس در زمره یکی از معتبرترین دستگاههای اجرای در امور خدمات حمل و نقل در میهن عزیزمان ایران بوده که در اکثر شهر های بزرگ شعبه دارد، اگر تیپاکس در شهر شما شعبه دارد میتوانید سفارش خود را  از طریق شرکت تی پاکس تحویل بگیرید.

زمان تحویل سفارشات ارسال شده توسط تیپاکس با توجه به شهر مقصد متفاوت بوده و بین یک تا ۵ روز کاری زمان خواهد برد.

هزینه ارسال توسط تیپاکس با توجه به وزن مرسوله و شهر مقصد مفاوت میباشد و مرسولات توسط فروشگاه آکج پس کرایه شده و شما باید هزینه ارسال را درب منزل به مامور تیپاکس پرداخت کنید

برای دریافت اطلاعات بیشتر و لیست شعب  به سایت شرکت تیپاکس مراجعه کنید .

http://www.tipaxco.com/

۳٫پیک موتوری

تهرانی ها میتوانند در کنار پست پیشتاز از روش حمل و نقل پیک موتوری نیز استفاده کنند و مرسوله خود را  همان روز در ساعت کاری درب منزل دریافت کنند.

motor-delivery

قبل از ارسال محصول توسط پیک موتوری به شما تماس گرفته خواهد شد و هزینه ارسال به اطلاع شما خواهد رسید.

۴٫ باربری 

شما همچنین میتوانید سفارشات خود از جمله  محصولات سنگین و خرید های عمده را از طریق باربری های موجود تحویل بگیرید. قبل از ارسال با باربری با شما تماس گرفته و هماهنگ های لازم انجام خواهد شد.

barbari

هزینه ارسال محصولات با بابری نیز به صورت پس کرایه بوده و بر عهده مشتری خواهد بود.